[UBK users] dracut-initqueue timeout

toccata toccata at euromail.hu
2020. Sze. 6., V, 11:58:11 CEST

Sziasztok!

Egy újabb problémába szaladtam bele.

EGy 80 gb-os vincsire USB-n feltettem az UHU-UBK4-et és több gépen
(asztalin és laptopon is) is használtam proléma nélkül. Most viszont
betettem egy HP650 laptopba, aminek korábbal elszállt a vincsije.
Azonban valami nem tetszik neki.

A boot elindul annak rendje és módja szerint, majd egyszer csak megáll
"dracut-initqueue timeout" hibával.

A neten keresgélve ezt találtam:

https://ahelpme.com/linux/centos7/centos-7-dracut-initqueue-timeout-and-could-not-boot-warning-dev-disk-by-id-md-uuid-does-not-exist/

Annyira nem jó az angol tudásom, hogy pontosan értsem, mi a probléma
megoldása. Azt sejtem, hogy valamiért a vincsi aznosítása (ha jól értem)
a probléma.

UHU-ban hogyan tudom ezt orvosolni?

Telepítsem újra az egész rendszert?