[UBK users] Telepítési probléma

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2020. Júl. 4., Szo, 12:16:00 CEST

Figyelmeztetés a welcome.conf fájlra vonatkozóan.

11:46:36 [2]: CalamaresUtils::GeoIP::Handler::Handler(const QString&,
const QString&, const QString&)
    WARNING:GeoIP style *none* does not do anything.
11:46:36 [0]:   OpenType support missing for "Unifont", script 12
11:46:36 [0]:   OpenType support missing for "Unifont", script 11
11:46:36 [0]:   OpenType support missing for "Unifont", script 19
11:46:36 [6]: virtual void Calamares::ViewModule::loadSelf()
    ViewModule "welcome at welcome" loading complete.

A teljes kimenet (calamares -d): https://pastebin.com/SNfnhF9J
A 19. sor egy „üres” sor.
Az rendben, hogy a welcome lefut, de GUI nem jelenik meg.
Ezt találtam: https://bugreports.qt.io/browse/QTBUG-30213
(https://github.com/spyder-ide/spyder/issues/5664 )
Távolról hasonló, de a GUI talán ezért nem jelenik meg.

Két másik (korábbi) figyelmeztetésre vonatkozóan kommenteltem két sort a
partition.conf fájlban.
Kb. így és itt:

userSwapChoices
# reuse...
# file...

Ezt mellékes talán.

A frissített, azaz foltozott Calamares sem telepít az UHU rendszert.
Természetesen a Virtualbox-ban van csak meg a jelenség.