[UBK users] Telepítési probléma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Júl. 4., Szo, 09:26:52 CEST

2020. 07. 03. 22:54 keltezéssel, Páder Rezső írta:

> Szerintem pedig felesleges a dracut futtatása a calamares-ből: a kernel
> postinst eleve lefuttatja.

A frissített calamares új foltjában, melyet Rezső alkotott van egy angol
megjegyzés, mely virtuális partíciókra vonatkozik. Nyilván ez szükséges,
de én sajnos Rezsővel ellentétben nem tudok egyáltalán angolul, ezért
csak a google fordítóra hagyatkozhatok.

>  # Correctly draw nested (e.g. logical) partitions as such.
> -drawNestedPartitions:   false
> +drawNestedPartitions:   true
Ezt lefordíttatva a google fordítóval ezt kapom:

> # Helyesen rajzoljon beágyazott (például logikai) partíciókat.
> -drawNposedPartitions: hamis
> + drawNposedPartitions: igaz
Csupán feltételezem, hogy a vitrualbox beágyazott (például logikai)
partíciókat kezel, amit ezek szerint eddig a régi, mostani folt nélküli
calamares nem tudott helyesen kezelni, ezért a telepítés nem sikerülhetet.

Szintén csupán csak feltételezem, hogy az új foltozott calamares már fel
fogja tudni telepíteni virtualboxva is az UBK4 -et.

Én angol tudás híján szinte használhatatlan vagyok.

:-(