[UBK users] Telepítési probléma

Mester Imre mesterimreur at gmail.com
2020. Júl. 3., P, 11:02:02 CEST

A calamares -d kimenetet tegnap én is néztem.

De próbáltam frissíteni a live rendszert, a telepítés, frissítés
hibaüzenettel leállt. Ha esetleg ránézni ennek az okára. A hibaüzeneteket
otthonról tudom küldeni. Szintén Virtualbox.

A Calamares-féle live az elérhető RAM felét használja amúgy, és a másik
fele használható például telepítésekre? Így szokott lenni, de itt nem tudom.

Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 3.,
P 8:49):