[UBK users] Telepítési probléma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Júl. 3., P, 08:49:02 CEST

2020. 07. 02. 22:03 keltezéssel, Kovács Lehel írta:
> A telepítő el sem indul. Sem a live, se a sima. Sem ikonról, sem
> terminálból (lásd az első levél videója. Ott a hibaüzenet is benne
> van, amit dob). :)
>
> Viszont kipróbáltam azért. GParteddel készítettem egy Ext4 partíciót.
> De, továbbra sem indul el a telepítő.

A szegmentációs hiba okát kideríteni igen bonyolult, ezernyi oka lehet.
A videód hibaüzenetének vége:

>  Partition-module setting "defaultFilesystemType" "ext4"
>
> /dev/fd/6: 7. sor: 1591 Szegmentálási hiba  (core készült) calamares -d

A calamares -d debug üzenetekre kényszeríti a calamares -t.

Szerintem ezt a calamares hibát más fogja kijavítani, az, aki ebbe
mélyre beleássa magát és programozni is tud, nem én. Fedora -nál,
Debiánnál többb ezren vannak nálam nagyobb tudásúak, akik biztosan
megoldották, mert hisz ott ez nem jelentkezik.

Egy biztos, valós rendszernél a telepítő elindul és működik, a
telepítménye is.