[UBK users] UBK3 - telepítés ok, frissítés utá= n Synaptic nem i= ndul

toccata toccata at euromail.hu
2020. Jan. 19., V, 18:28:51 CET

2020. 01. 19. 14:08 keltezéssel, toccata írta:

> 2019.11.28 az ISO dátuma.
>
> Most látom, tényleg van frissebb. Legközelebb arról telepítek.

Még ide tartozik, hogy kétszer telepítettem fel, majd frissítettem a
rendszert. Beállítgattam mindent, ami szükséges, aztán az újra indítás
után meglepetten tapasztaltam, hogy a grafikus felület nem indult el, és
csak karakteres felületen tudtam belépni.

Gondoltam, szokás szerint elbarmotam valamit.

Harmadszor is feltettem, majd frissítettem mindent. Sehol semmi hiba,
ekkor kezdtem hiányolni a csííz-t, ami végül is megkerült és rendben fel
is ment. Hurrá!

Lekapcs, majd el itthonról. Visszaérkezés után bekapcs.

Ismét csak karakteres felület fogadott.

Beléptem, majd:

systemctl status lightdm eredménye, hogy telepítve, de nem aktív.

systemctl status lxdm eredménye, hogy nincs telepítve.

systemctl start lightdm eredménye, hogy elindult, beléptem, feltettem az
lydm-et, majd restrt és minden rendben megy.

Remélem, nem csak egyelőre.

?