[UBK users] UBK3 - telepítés ok, frissítés után Synaptic nem i= ndul

toccata toccata at euromail.hu
2020. Jan. 19., V, 09:03:02 CET

Sziasztok!

Új év, új problémák.
Feltettem az UBK3-at egy szűz vincsire. Az első 30 GB a /, majd 60 GB /home, aztán 8 GB swap. A többi adattárként funkcinál majd.
A telepítés rendben megtörtént.
Synapriccal frissítettem az apt-ot, Synapticot, lightdm-et (így ez lett  a belptető, ami rendben is van) majd a kernelt.
Következett egy újraindítás. Ám innentől kezdve a Synaptic nem indul el.
Terminalban ezt kapom:
"
synaptic: error while loading shared libraries: libept.so.1.aptpkg5.90: cannot open shared object file: No such file or directory
"
Hogyan tovább?