[UBK users] ISO

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Jan. 7., K, 15:27:57 CET

2020. 01. 06. 20:59 keltezéssel, toccata írta:
> Ám még mindig fenn áll egy hiba. Mégpedig az, amit az elején is írtam,
> hogy az nfs-utils-t nem sikeredik frissíteni azóta se.

Az nfs4-utils csomag megszűnt. Ha nem hagyja magát eltávolítani, akkor
nyugodtan szedd le valahova a rátelepítendő csomagot és telepíts rá!

wget
http://download.ubk.hu/pkg/UBK3/main/amd64/nfs-utils_2.4.2-1.5_amd64.ubk3.uhu

Majd szuper rootként telepítsd!

dpkg -i --force-overwrite nfs-utils_2.4.2-1.5_amd64.ubk3.uhu

Így felülír mindent, ami a régi nfs4-utils csomagban volt.

Ezután ezt a régi nfs4-utils csomagot a synapticcal leszedheted a
rendszerről, majd újratelepíted az nfs-utils csomagot és örülsz!