[UBK users] UBK3 további teszt

Fekete Andras koszontelek at yahoo.com
2019. Nov. 7., Cs, 15:03:50 CET

Szóval az Elitebook 8460p iso indítása után, MATEból kilépva az sddm csakis használhatatlan villogó módban jelentkezik. Valóban Inteles grafikája van. Ma teszteltem az isot egy ASUSPRO A4321GTB-n AIO-n is, és azon is ugyanúgy viselkedik az sddm.
Az ASUSPRO-s röpke tesztje alatt sajnos nem jutottam messze, mert a billentyűzetet nem ismeri fel. Bootoláskor működik, a bootmenüt szerkeszthetem, de a MATE-ba landolva a billentyűzet teljesen halott. A sajátjáról van szó, ami egy Asus AK1D modell. Az egér működik, az érintőképernyő is, viszont csak az Asztalon levő ikonokról indíthatók az alkalmazások az érintéssel, a panelen lehet navigálni, de az alkalmazáshoz érve nem történik semmi. Csak az egérrel való kattintással indíthatom. Hasonlóan az nm-appletben is. Többit nem teszteltem.