[UBK users] Teljes összeomlás...

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2019. Nov. 7., Cs, 13:00:03 CET

Az UHU UBK2 Calamares-el való telepítése teljesen összeomlott, simán
agyfaszt kaptam tőle.
A rendszert nem tudtam helyre állítani, így semmiféle képet nem tudtam
készíteni.
Amúgy lenne egy kérdésem: az UHU UBK milyen rendszeren alapszik? Csak azért
kérdem, mert nagyon gondolkodom az eredeti UHU 2.2-es Nerd felélesztésén,
és abból elindítani az egészet. Az UHU Linux 3 viszont szerintem egy oltári
nagy bukta, mert live-ban még ép ahogy, de telepítés után a nagy semmi.
Nos kinek mi a véleménye?