[UBK users] [UBK dev] UBK3 kinyírtam!

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Nov. 4., H, 22:49:15 CET

-------- Eredeti levél --------

Feladó: ! Annonymous <rdszemet at freemail.hu>
Dátum: 2019 november 4 22:32:07
Tárgy: Re: [UBK users] [UBK dev] UBK3 kinyírtam!
Címzett: users at lists.ubk.hu <users at lists.ubk.hu>

Talán érdemes lenne újra megpróbálni az sddm-et a startx
helyett. És esetleg nvidia nélkül a startx -et.

OK, majd megpróbálom, de egyenlőre nem fog menni, mert sddm.service-t se találja... :D

Rendben elindult, miután feltettem... Majd ha lesz időm és affinitásom hozzá. ,megpróbálom még egyszer friss telepítvénnyel, alap csomagokkal.
De mikor a gond volt ezeket találtam a logokban:
Xorg: "Failed to open autorization filr /var/run/sddm/{mittudomén generált kód}
sddm: "Failed to read display number from pipe"