[UBK users] [UBK dev] UBK3 kinyírtam!

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Nov. 4., H, 10:08:39 CET

2019. 11. 04. 9:20 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Már rég az nvidia megy az első amit telepítettem. Az logokban annyit
> találtam, a szenvedésem során, hogy valami authorizációs fájlt nem
> talált, a másik meg olyasmit írt, hogy nem tudja a megjelenítő számát.
> Valószínűleg az új javítások kellettek hogy menjen a grafika, vagy a
> mate csomag rántott be valamit ami hiányzott.

Na, ez nekem új! Az sddm-nek gond nélkül kellene mennie az nvidia
meghajtóval. Talán érdemes lenne újra megpróbálni az sddm-et a startx
helyett. És esetleg nvidia nélkül a startx -et.

A sima első grub sorból elég indítanod a masinát, a második, nomodeset
-es csak vésztartalék.

Bármit észlelsz, jelezd kérlek!