[UBK users] UHU tesztek, és egyebek.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Május. 1., Sze, 10:25:59 CEST

> A DVD-k amikre az UHU rendszerelek írtam ki az egy Verbatim AZO 4,7
> GB-os lemezek voltak.
> A lemezeket egy Benq DVD íróval írtam ki az Xfburn segítégével.

A kernel pánik tipikusan a live rendszernél, főleg DVD olvasási hibánál
jön elő. Be tudja olvasni a kernelt, de az initramdiszket már nem, vagy
azt rosszul, ezért a kernel elhal. Időnként előjöhet ez a pánik
telepítményen is, és ez mindenképpen hardver hibára utal, vagy a
merevlemez csatlakozásánál, vagy annak partíciójánál.

Én mindig pendrájvra írom ki az isót a dd paranccsal és arról bootolok,
mert a dvd az mindig bizonytalan, mindegy, hogy milyen az áruvédjegye.
Rengeteg a fizikai sérülés és más hiba lehetőség, mind a lemezen, mind
az író/olvasó mechanikájában, mind annak lézeres optikájában. Sokszor a
más meghajtón írt dvd-t egy másik meghajtó be sem olvassa, vayg rosszul.