[UBK users] UHU tesztek, és egyebek.

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2019. Május. 1., Sze, 03:31:35 CEST

Nos ami a hardvert illeti, az egy Asus H61M-C alaplap, Intel Pentium Dual
Core G2020-as processzor, 2x1GB DDR3 Kingmax memória, az Optikai meghajtó
egy Asus DVD író/olvasó, a meghajtó pedig egy Seagate Barracuda 7200.10-es
160 GB-os merevlemez lett volna.

A DVD-k amikre az UHU rendszerelek írtam ki az egy Verbatim AZO 4,7 GB-os
lemezek voltak.
A lemezeket egy Benq DVD íróval írtam ki az Xfburn segítégével.

! Annonymous <rdszemet at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 30., K
16:28):