[UBK users] Valami régi, és mégis...

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2019. Júl. 26., P, 21:05:07 CEST

Nos egy szép napon volt nálunk egy kis lomtalanítás, és kiszúrtam valamit
ami feltűnő volt a maga sárga színével, így megnéztem, és meglepődve
konstatáltam hogy ez bizony egy UHU Linux 1.2 Office CD, igen gyári kiadás.
Ez egyből előhívta a régi szép időket, mikor is ez volt az első Linux amit
sikeresen fel tudtam telepíteni, hiba nélkül, és ezzel kezdődött a Linux
iránti érdeklődésem.
Egy dolgot nem tudok megérteni, mégpedig hogy lehetnek olyan emberek akik
nem tudnak egy ilyen történelmi emléket megbecsülni, és egyszerűen kidobják.
Mindenesetre azt tervezem hogy ezt a rendszert egy külön merevlemezre
feltelepítem, és meglátom képes lesz-e egy 1155-ös gépet kezelni.