[UBK users] UBK3 -teszt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Jan. 22., K, 15:50:48 CET

Kinn vannak az ftp-n a legújabb leendő UBK3 -as csomagjai mind,
letölthető az újított teszt isó is belőle.

Eljött a tesztek ideje!

Kedves toccata! És persze bárki más!

Elkezdhető végre a telepítmények frissítése és be lehet szállni
tesztelgetésekbe.

Én már túl vagyok rajta, előtte lepucoltam a telepítményem ről a teljes
kde, gnome, cinnamon, meg minden más desktopot, a MATE kivételével, az
összes nélkülözhető játék és satöbbi alkalmazást, hogy gyorsabban túl
legyek rajta.

Imre csinált egy próba telepítést, sikerrel.

Most szorgosan tesztelem munkánk eredményét, visszatettem az összes
létező desktopot, eddig mindegyik elundult újra, a gnome alkalmazások
zöme is.