[UBK users] UBK3 - repository hiányok

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2019. Feb. 17., V, 15:01:04 CET

>A programnak mondjuk van egy olyan scriptje, ami felmegy másféle
>rendszerekre, csak gondoltam, hogy ha már az UHU tudja kezelni a debian
>csomagokat, akkor már simán feltudom rakni a függőségeivel együtt.

Ez tévedés. Az UHU debian csomagformátumot használ ugyan, de nem tudja
kezelni a debian csomagokat. Pontosan ezért .uhu és nem .deb a csomagok
neve.
A csomagok nevei is mások:

libc6: glibc
libx11-6: libx11
libxmu6: libxmu
libxext6: libxext
libxrender1: libxrender
libxrandr2: libxrandr
libcurl4: curl
libstdc++6: libstdc++
libgl1-mesa-glx: mesa

Ez minden .deb csomagra igaz, azaz egy valahonnan leszedett .deb csomag
sosem fog felmenni UHU-ra, azt előbb át kell csomagolni.

phpmyadmin viszont valóban nincs, de eddig nem is hiányolta senki.

--
R.