[UBK users] UBK3 - repository hiányok

Attila attil2000 at gmail.com
2019. Feb. 17., V, 14:29:27 CET

Helló mindenkinek!
Tegnap óta tesztelgetem az UBK3-at, amióta a PenguinPit discord szerverének
az egyik tagja megemlítette, hogy lehet tesztelgetni a legfrissebb UBK
bétaverziót, szerintem egészen jó rendszer, bár találok benne 1-2 hiányt a
repóban, nincs bent a phpmyadmin, illetve nincsen jópár library, amikor
felakartam rakni a dpkg-vel a Softmaker Freeoffice-t, akkor ezt írta a
terminál:

dpkg: dependency problems prevent configuration of
softmaker-freeoffice-2018:
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libc6 (>= 2.11.1); ám:
   `libc6' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libx11-6; ám:
   `libx11-6' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libxmu6; ám:
   `libxmu6' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libxext6; ám:
   `libxext6' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libxrender1; ám:
   `libxrender1' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libxrandr2; ám:
   `libxrandr2' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libcurl4 | libcurl3; ám:
   `libcurl4' csomag nincs telepítve.
   `libcurl3' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libstdc++6; ám:
   `libstdc++6' csomag nincs telepítve.
 softmaker-freeoffice-2018 függőségek: libgl1-mesa-glx; ám:
   `libgl1-mesa-glx' csomag nincs telepítve.

próbálnám a függőségeit telepíteni a sudo apt-get install -f paranccsal
Csomaglisták olvasása... Kész
Függőségi fa építése
Állapotinformációk olvasása... Kész
Függőségek javítása... Kész
Az alábbi csomagok el lesznek TÁVOLÍTVA:
  softmaker-freeoffice-2018
0 frissített, 0 újonnan telepített, 1 eltávolítandó és 0 nem frissített.
1 nincs teljesen telepítve/eltávolítva.
A művelet után 281 MB lemezterület szabadul fel.
Folytatni akarja? [I/n]
erre el akarja távolítani a programot, miután nem találja a repo-ban a
függőségeket.

A programnak mondjuk van egy olyan scriptje, ami felmegy másféle
rendszerekre, csak gondoltam, hogy ha már az UHU tudja kezelni a debian
csomagokat, akkor már simán feltudom rakni a függőségeivel együtt.

Remélem majd ezek a hibák, amiket ide felírtam, megoldódnak valahogy :)
Köszi, hogy elolvastátok az üzenetem. Tudom, hogy az UBK3 béta-szerű, csak
én szeretek tesztelgetni disztrókat :) Ja, amúgy le a kalappal a fejlesztők
előtt! Szerintem egészen stabil a rendszer az említett hibákon kívül. (Bár
még játékokkal nem teszteltem mert a gép, amin tesztelem 10 éves (Pentium
E6300 + Geforce 8600 GT kártya).
Üdv.
Attila (kuna)