[UBK users] UBK3 UBK1 mellé

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Sze. 17., H, 12:51:47 CEST

Üdv!

Miután letiltottam a hálókártyát vagy újraindítottam a display-managert,  sikerült gond nélkül feltelepítenem az UBK3-at, az UBK1 mellé offline.

Sajnos ezután nem tudtam rendesen elindítani az UBK1-et mert nem talált bizonyos partíció(ka)t.
OK átírtam az fstab-ot, de ez nekem sem ment volna internet elérés nélkül rájönnöm.
Márpedig a régi rendszer nem indult az újban meg nem tudom beállítani az internet kapcsolatot.

Nem lehet ezzel valamit csinálni? Bár nem ez a legégetőbb dolog, csak leírom a tapasztalatom.