[UBK users] UBK2

attila attus at enterpriseforever.com
2018. Már. 27., K, 23:08:03 CEST

Tue, 27 Mar 2018 21:48:03 +0200 -n
lapa65 lapa65 <lapa65 at gmail.com> írta:

> Kiírtam dvd-re, md5 stimmel, helyzet ugyan az. Annyit módosítanák,
> hogy ctrl+alt+f4 re jön egy terminál, be kellene lépnem , kellene egy
> root jelszó:). Panelhez az alkalmazás indítót hozzá sikerült adni de
> nem indul belőle semmi, terminálba futást ha kiikszelem ha nem,
> mindegy neki.

Ctrl+Alt+F4
felhasználó root
Nem kell jelszó mert nincs.
Utána: systemctl restart sddm

Nekem már előfordult igen ritkán, hogy csak a fent leírt sddm
újraindulása után lett a MATE -n a tálca, meg minden rajta használható,
ugyanis ott alapból kellne lennie kettő tálcának is, a fentin menünek,
hangszórónak, időnek, alul meg asztalváltónak.

Lehet, hogy ez nálad hardwer specifikum és múlékony.