[UBK users] UBK2

attila attus at enterpriseforever.com
2018. Már. 27., K, 22:25:16 CEST

Tue, 27 Mar 2018 20:54:03 +0200 -n
lapa65 lapa65 <lapa65 at gmail.com> írta:

> Igen betöltött és belépett,a menü működik , a netet be tudtam
> állítani, a telepítő és minden egyéb indításánál a kurzoron látszik
> hogy csinál valamit, aztán abba hagyja.Panelhez sem tudtam semmit
> hozzáadni. Próbáltam ctrl+alt+f mindent arra sem jön terminál.

Ezek szerint a MATE felületre beléptetett, a menü működik.
A hálózatot beállítottad valamivel, noha nem tudjuk, hogy miképp és
mivel tetted, noha előző leveled szerint semmit nem tudtál
elindítani, még terminált sem. A hálózaton egyéblént általában semmit
nem kell beállítani, hacsak a wifi -t nem érted alatta, ami egérrel a
wifi elérhetőségét észlelve jobboldalt felül elvégezhető.

Apropó! Külső egér gombja az ami nem reagált, vagy tapipad?

Konzolra meg ctrl+alt+F(1,2,3,4,5,6) -al lehet belépni, ahol egy killall
X -re újraindul az sddm és beléptet ismét a mate-ba. Talán az sddm
hibádzik?

Csak találgatok...