[UBK users] UBK2

Szines en at szinesuvegek.tk
2018. Már. 2., P, 22:02:11 CET

Tudom, hogy a GTK és a Qt nem voltak jóbarátok, de rémlik, hogy volt olyan alkalmazás, amellyel pl. a kde qt színbeálításait rátudtam húzni a gtk-s alkalmazásokra. Vajon még létezik-e ilyen? Valamint vannak olyan változatok, mint ahogy a breeze vagy az oxygen esete, hogy gtk-ra is kidolgozták, így egységesen nézett ki a rendszer.

A waylanddel nem is akarok foglalkozni, mert nem mutatkozik jól, igazából csak úgy jött szóba, hogy a sima Plasmán, azaz az X-esen, most már kiderült, hogy nem csak az Alt+Tab, Alt+F2, de az Alt+F4, PrintScreen sem és egyáltalán a globális billenyűparancsok nem működnek. Pedig be vannak állítva alapértelmezetten és a waylandes KDE-n működnek. A simán vajon miért nem? Hogyan tudom őket működésbe hozni a sima X-es plasmán?

Aztán a beállításokat is picit megzavarja a wayland. Amit beállítottam a simán, picit másképp jelenik meg a waylanden, majd visszatérve simára, el van állítódva.

No meg meglepett, hogy pl. az érintőtábla működése sem egyforma. Mind a két változaton külön be kell állítani, ráadásul nem is ugyanaz a beállítóablak. Csatolom a képeket.

Mindegy, felejtsük el a waylandet. A simán a globális billentyűparancsokat hogyan tudom működésbe hozni?