[UBK users] UBK1 + KDE

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Feb. 27., K, 09:48:11 CET

-------- Eredeti levél --------

Feladó: Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com>
Dátum: 2018 február 26 22:13:03
Tárgy: Re: [UBK users] UBK1 + KDE
Címzett: users at lists.ubk.hu

> Pont akartam írni, hogy az indítópultban kigyilkoltam egy csomó
> hülyeséget és azóta nem kell a panel visszaállító parancsot használni.
> Akkor ezek szerint a HP tray lesz a ludas...
Befrissítettem ezt a HP csodát, terminálból indítva nekem szépen kilép,
mert egyetlen HP eszközt sem lel, mivel nincs is a rendszeremben.
Eddig nekem is zabálta a panel memóriáját, ez most már nem, noha
újraindítva a mate-session -t felkéretzkedik a panelre, ez a
használhatatlan valami, mivel a mate indítópultba berakta, el van az
indulási 40 Mb memóiájával, míg ki nem lövöm onnan a rendszerfigyelővel.
Megvárjuk, hogy mit produkál ez a frisebb azoknál, akiknek van HP
eszközük, ha jó, akkor megoldódik a mate-panel gondja.