[UBK users] Gnome

toccata toccata at euromail.hu
2018. Feb. 23., P, 13:27:29 CET

> Ezekben valamilyen intel megjelenítő van, a processzorral egybe
> építve. Minden intel processzoros laptotty ilyen.
>
> Ha nem indul a gnome alapból teljes üzemmódban, felül csak egy sávval,
> akkor valami nincs feltelepítve nálad hozzá.
>
> Azt, hogy mi hiányzik, így kinyomozni nem tudom. A gnome-core fel lett
> téve?
> Lehet, hogy az mégsem tesz fel mindent?
>
> A gnome ubk1 isó ezekkel rendben elkészül, a róla bootolás során el is
> indul:
>
> blueman
> evolution
> [...]
Hálás köszönet.

A gnome-core valami érdekes oknál fogva tényleg nem volt feltelepítve,
pedig szerintem az elején minden, ami gnome-mal kezdődött kijelöltem
telepítésre. Most feltettem, és már gnome-classicból írok.

A gdm is fent van. Hogyan tudom majd aktivizálni, ha le akatnám cserélni
a mostanit beléptetőt (MATE) és hogyan tudom majd az egész MATE-t
eltávolítani?

Miket kell/lehet hozzá eltávolítani?