[UBK users] Gnome

toccata toccata at euromail.hu
2018. Feb. 23., P, 12:26:26 CET

> Valószínűleg a gnome-classic indul el nálad minden esetben, az openGL
> hiány miatt.
> Tácát ne keress, az a gnome3 -nál megszűnt.
> A gnome feltelepítéséhez elegendő a gnome-core metacsomag
> feltelepítése. MInden más csak sallang, a legtöbbje a gnome-apps
> metacsomaggal feltelepíthető.
> A gnome hardver gyorsítós videókártyát igényel a teljes működéséhez,
> azaz openGL -t, végső esetben mesa-GL-t.
> Milyen videó megjelenítő eszközöd van?
> A gnome3 nvidia, intel esetén azonnal működik minden varázslat nélkül,
> [...]
Nekem a Gnome-classic tökéletesen megfelel, korábban is azt használtam,
mert valahogy a Gnime3 nekem nem volt szimpatikus. Igazad lehet abban,
hogy a classic indul el, mert úgy néz ki, csak nincs háttérkép, nincs
tálca, Alt+F2-re nincs felugró idítóablak, így nem is tudok semmit
elindítani a fájlkezelőn kívül.
A gépem egy HP laptop. Ram 4 GB, proci Pentium B970 @ 2.30 GHz x 2.
Video megjelenítőt honnan tudhatom meg?

Induláskor a gnome nem írt hibaüzenetet.