[UBK users] HP Margó gondok

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Feb. 10., Szo, 20:31:25 CET

Van aki átlátja a nyomtató kezelést, nekem UBK1 Mate fut HP nyomtatóval, de sajnos sehol sem stimmelnek a margók.
Már a .ppd fájlba is belenyúltam de ez még közel sem korrekt megoldás.

Pl.úgy tűnik az AdobeReader a nyomtatandó területet a PaperDimension értékei alapján határozza meg, utána a ImegeableArea-t hozzá állítva kaptam "korrekt" eredményt.
Nyilván valóan máshol meg e miatt nem stimmel :)
Szóval nagy a katyvasz, de természetesen pl. ha tesztoldalt nyomtatok az jól kezeli a margókat, van ahol lehet állítani a programban, de hiába, nem igazán veszi figyelembe.
Van aki foglalkozott a témával, és van valami megoldása?