[UBK users] UHU Netbook Edition

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Dec. 24., H, 22:44:47 CET

Ám ismét egy újabb problémba botlottam. Ugyanis nem találok módot a beállításoknál sem újy felhaszáló létrehozására, sem a sajátomnál az automatikus beléptetés kikapcsolására se.

Most hirtelen meg nem mondom fejből, pontosan hogyan, de mindkét problémát viszonylag egyszerű volt megoldani parancssorban.

useradd parancscsal vagy valami ilyesmi, meg még külön jelszót be kellett állítani, hogy működjön is.
Az autómatikus beléptetésnél  meg csak egy sort kellett kitörölni valamelyik konfigurációs fájlban. igazából rákerestem, hogy mi tartalmazza az "autolgin-user" kifejezést... :D
Istenbizony egyszer fel jegyzem mikor mókolok, hogy mit hogyan...