[UBK users] UHU Netbook Edition

toccata toccata at euromail.hu
2018. Dec. 23., V, 20:34:27 CET

2018. 12. 23. 20:24 keltezéssel, toccata írta:

> Februárban UBK1-en rendben ment is. Ezért is bíztam benne, hogy most
> is menni fog.  A gép ugyanaz, a vincsi másik, ám ezt leszámítva eddig
> minden rendben működik.
>
> Nem értem, a /systemctl stop sddm/ kiadása után miért szűnik meg a
> grafikus felület, és karakteres felületre kerülvén miért kell
> ismételten rootként bejelentkeznem, valamint a gdm miért nem indul el
> még három perc várakozás után se.

Az nem lehet probléma, hogy eleddig nem változtattam a saját profilomon
semmit. Még a telepítéskor kapott automatkus beléptetés van érvényben.
Azért is gondoltam inkább gdm-et használni, hogy rootként is tudjak
grafikus felületen csinálni ezt-azt.

Ám ismét egy újabb problémba botlottam. Ugyanis nem találok módot a
beállításoknál sem újy felhaszáló létrehozására, sem a sajátomnál az
automatikus beléptetés kikapcsolására se.

Lásd a mellékelt képernyőfotón.