[UBK users] UHU Netbook Edition

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Dec. 23., V, 20:34:46 CET

2018. 12. 23. 20:24 keltezéssel, toccata írta:
> Nem értem, a /systemctl stop sddm/ kiadása után miért szűnik meg a
> grafikus felület, és karakteres felületre kerülvén miért kell
> ismételten rootként bejelentkeznem

Az a természetes, hogy a systemctl stop sddm hatására leáll a beléptető,
és ezzel a grafikus rendszer is, hisz ezt akartad a paranccsal.

Ha nem karakteres felületen adtad ki, akkor oda kerülvén be kell
jelentkeznie oda valakinek, ha használni akarja azt a karakteres felületet.

A gdm-re meg esetleg egy sylog segít.