[UBK users] UHU Netbook Edition

toccata toccata at euromail.hu
2018. Dec. 23., V, 19:58:23 CET

2018. 12. 23. 19:44 keltezéssel, Páder Rezső írta:

> A systemctl start gdm előtt kellett volna egy 'systemctl disable sddm'
> és egy 'systemctl enable gdm' is.

Még az idén februárban Attila ezt írta:

"

A gdm felélesztését írom le, először csak a próbát, zárójelben a
magyarázatot.

1. Ki kell lépni a grafikus felületről egy konzolba (Alt+F1) és ott root
-ként be kell jelentkezni, minden további parancsot ott kell kiadni.
(Rendszerparncsokat kell kiadni.)
2. systemctl stop sddm (Ez leállítja az sddm grafikus beléptető
szolgáltatást, amit le szertnél cserélni.)
3. systemctl start gdm (Ezzel elindul a gdm, ha minden jó, akkor be is
lehet lépni akármely feltelepített grafikus munkamenetbe.)

A véglegesítést, hogy a rendszer a gdm -el induljon mindig, így kell
megcsinálni, a sikeres próba után így kell csinálni:
(De csak akkor, ha mindent jónak vélsz!)

1. Alt+F1
2. systemctl disable sddm (Ezzel letiltjuk a rendszerindításkor történő
sddm elindítást)
3. systemctl enable gdm (Ezzel engedélyezzük a rendszerindításkor
történő gdm elindítást)

"

Így is tettem, ám nem jött össze a dolog. Háromszor is elvégeztem a
próát, mindannyiszor ugyanazt az eredményt kaptam.