[UBK users] UHU Netbook Edition

toccata toccata at euromail.hu
2018. Dec. 23., V, 19:02:42 CET

Nos, most előjött egy hiba.

Szeretném lecserélni az sddm-et gdm-re. A MATE úgy tűnik, marad és
szokjuk egymást. Gdm feltetlepítése rendben megtörtént.

Terminálba bejelentkeztem mint su, majd kiadtam:

systemctl stop sddm --- ekkor az egész grafikus felület megszűnt és
karakteres felületen találtam magam.

Kiadtam:

systemctl start gdm --- ekkor viszont nem történt semmi.

Reboot után újraindult a rendszer, ám így nem tudtam kipróbálni a gdm-et. :(

Tipp?