[UBK users] UHU Netbook Edition

toccata toccata at euromail.hu
2018. Dec. 19., Sze, 20:20:12 CET

Jelentem, három hete feltettem az UBK3-at egy uesbés külső vincsire és
onnan használom eleddig minden probléma nélkül egy HP650 laptopon,
amiben 4 GB RAM van, valamint egy még ennél is öregeb asztali gépen,
amiben két GB RAM van. Ez utóbbin picikét lassúbb, ám ott is még
elfogadható sebességgel rendben működik.

Amennyiben az év végéig se lesz vele gondom, felteszem a belső vincsikre is.