[UBK users] UBK3 online telepítés :(

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Aug. 3., P, 17:09:49 CEST

> Sikertelen. Sajnos fennakadt. Hiányolta a telepítményről az időzónás mappát.
> Ezzel az időzónás hibával valahol még találkoztam, akkor átmásoltam a live lemezről település közben az időzónás mappát és települt. Most is megpróbáltam, továbblépett, de grub-install-t hiányolt utána.
Egy szarvashibát már találtam a calamares csomagban, ez egyelőre csak
forrásszinten javítva lett a gitthubra, majd csomagszinten is lesz.

Ha a critical fájlban felsoroltakból nem tud telepíteni valamit, akkor
leáll, és naná, hogy nem sikerül.
https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/commit/c6b239f096ef711111cb5c96950eca222a91fe95

Ezt az iputils sort a live isón törölve a /usr/share/calmares/critical
fájlból már lehet, hogy rendbejön.

Ha igen, akkor nem kel sokat vacakolni vele, egy próba telepítés máris
igazolhatja, ha nincs benne valami más is még.
Esetleg egy telepítési hibaüzenet jól jönne...