[UBK users] UBK3 online telepítés :(

attila attus at enterpriseforever.com
2018. Aug. 3., P, 16:32:20 CEST

Fri, 3 Aug 2018 12:58:42 +0000 (UTC) -n
Szines <en at szinesuvegek.tk> írta:

> Sikertelen. Sajnos fennakadt. Hiányolta a telepítményről az időzónás
> mappát. Ezzel az időzónás hibával valahol még találkoztam, akkor
> átmásoltam a live lemezről település közben az időzónás mappát és
> települt. Most is megpróbáltam, továbblépett, de grub-install-t

Köszi a rossz hírt!

Akkor a calamares még nem az igazi, utána kell szaglásznom.
Kissé időigényes lesz, az biztos, mert a calamares konkrét
hiba üzenetei nélkül minden javítási kísérlet csak sötétben tapogatódzás
lenne.
Az előbbi UBK1 -es calamares netinstall részének rendbetétele is csak
sorozatos próbatelepítések után volt lehetséges, ami sok-sok óra,
esetleg nap.