[UBK users] Új UBK3 teszt

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2018. Aug. 2., Cs, 16:46:29 CEST

Thu, 2 Aug 2018 12:23:44 +0000 (UTC) -n
Szines <en at szinesuvegek.tk> írta:

>Pár apróbb észrevétel:
>
>- a Firefoxhoz alapértelmezetten hozzáadnám a magyar szótárat is, és
>ezt tenném alapértelmezettnek, nem az angolt.

Benne van, csak a firefox szereti letiltani a neki nem tetsző
kiegészítéseket. Először a nem hivatalos firefox tárolóból származókat
tiltotta, most azokat is, amik nincsenek aláírva.
Az about:config oldalon a extensions.langpacks.signatures.required
értékét állítsd false-ra, és indítsd újra a firefoxot.
UBK2 alatt már javítva. és UBK3 alá is kész a patch, csak még nincs
újraforgatva vele a firefox.

>- a Firefox, vagy nem tudom mi, létrehoz a kedvencek közé egy Firefox
>indítót. A csatolt képen látható míly módon. Ez UBK2-n is hasonlóan
>alakult.

Mate alatt is ilyen, sőt nekem még mocp.desktop is van (konzolos
zenelejátszó, én azt használom a csilivili grafikus lejátszók helyett).

>- a Gimp alapértelmezett témájaként a Sötét téma van beállítva és nem
>a rendszer témája.

Szerintem ezt egyszer átállítod, és úgy marad.

>- a KDE fordításból hiányzik valami. Sajnos nem tudom megmondani mi,
>ugyanis más distrókat is próbálva, van ahol minden rendben van
>magyarul, vagy ahol ugyanez a gond jelentkezik. A Dolphinban látható.
>Csatolom a képet. A bal oszlopban a legtöbb szöveg angolul van. Ha pl.
>németre cserélem, akkor ott minden rendben. Úgy tapasztaltam, hogy
>elvileg nem a dolphin.mo-ban keresendő a hiba. Mintha valahonnan
>máshonnan hívná be a dolphin a HELYEK panel fordítását.

Itt van a probléma forrása:
https://github.com/KDE/dolphin/commit/da6f8fe0862585287153f0d90e19eab0b34bfbef#diff-7ec846d9bea43283f50dda4e4ac997ea
Meg kell nézni a kio magyar nyelvi fordítását, hogy mennyire teljes.

--
R.