[UBK users] Új UBK3 teszt

Szines en at szinesuvegek.tk
2018. Aug. 2., Cs, 14:23:44 CEST

Pár apróbb észrevétel:

- a Firefoxhoz alapértelmezetten hozzáadnám a magyar szótárat is, és ezt tenném alapértelmezettnek, nem az angolt.
- a Firefox, vagy nem tudom mi, létrehoz a kedvencek közé egy Firefox indítót. A csatolt képen látható míly módon. Ez UBK2-n is hasonlóan alakult.
- a Gimp alapértelmezett témájaként a Sötét téma van beállítva és nem a rendszer témája.
- a KDE fordításból hiányzik valami. Sajnos nem tudom megmondani mi, ugyanis más distrókat is próbálva, van ahol minden rendben van magyarul, vagy ahol ugyanez a gond jelentkezik. A Dolphinban látható. Csatolom a képet. A bal oszlopban a legtöbb szöveg angolul van. Ha pl. németre cserélem, akkor ott minden rendben. Úgy tapasztaltam, hogy elvileg nem a dolphin.mo-ban keresendő a hiba. Mintha valahonnan máshonnan hívná be a dolphin a HELYEK panel fordítását.
- a gtk színvilága továbbra sem alakul a kde szerint. Az openSUSE-on találkoztam azzal az alapértelmezetten telepített megoldással, hogy a kde-t alakítja gtk szerint és nem fordítva, ahogy megszokott volt számomra. De nem tudom mivel teszi ezt.
- nem működnek a Samba megosztások.
- nem tudom a hálózati nyomtatót telepíteni - Canon MG 5750. Habár látja, de valamiért nem tudja elérni és hibajelentéssel ér véget a hozzáadás. Más linux rendszeren működik.
- és ha már apróságok - a KDE asztalnál a háttérkép alapértelmezett elhelyezkedési beállítása NYÚJTOTT, de jobb lenne a NYÚJTOTT ÉS LEVÁGOTT változat, mert az bármilyen képernyőarány esetében megtartaná a kép helyes arányait.