[UBK users] UBK1 mate és nvidia

aranyp at mailbox.hu aranyp at mailbox.hu
2017. Május. 16., K, 18:10:26 CEST

> Hali!

> Nem tudom mit "követtél el" eddig, az (A)DSL kapcsolato(ka)t az
> nm-appletben egyszerű beállítani:
>
> jobb klikk az nm-applet ikonján, kapcsolatok szerkesztése -> hozzáadás
> DSL kiválasztása -> létrehozás -> név, jelszó beírás és mentés.
> Utána a kapcsolatok között megjelenik az újonnan létrehozott
> kapcsolat és rá lehet bökni a csatlakozás nevűre.
>
> Így működnie kell.
>
> Üdv.

 Igen a net működik nm-appletel, a programok nem indulnak el ha
csatlakozom a netre. Majd megpróbálom terminál ablakból indítani, hátha
kiír valamit, de ügye azt is úgy kell, hogy lecsatlakozom, indítom a
terminálablakot, és visszacsatlakozom.

Ami nem működik, ha pppoe-setup, pppoe-start-al akarok indulni,
pppoe-start nem csatlakozik, mintha be se lenne dugva a kábel, de
nm-applettel simán megy.

A régebbi rendszer a uhu mentol. (Az új LXDE is úgyan azt csinálta mint
a MATE)

Amúgy a szenvedések közben felmerült pár kérdésem:

Hogyan tudok még parancssorból csatlakozni a nethez?

init 3 5 6 helyet van e valami?

glxinfo, glxgears helyett?

Amúgy az imént vágtam haza a partíciós táblát, úgyhogy jól el vagyok! :D
(700GB)

Links:
------