[UBK users] UBK1 mate és nvidia

peritus peritus at freemail.hu
2017. Május. 16., K, 14:50:44 CEST

Hali!

>     Adsl van, nincs routerem. Lehet valami régebbi kernel kéne?
>

> Sejtettem, hogy csak kopasz ADSL -ed van, azt már sajnos nem tudjuk
> tesztelni. Valaha nekem is az volt router nélkül, akkor egy valamilyen
> frissítés után nekem még hálózatom sem volt, csak routerrel. Ha jól
> emlékszem egy ppp csomagfrissítés nyírta ki, majd ezután rendbe lett téve.
> Működött rendben az adsl kapcsolat?

Nem tudom mit "követtél el" eddig, az (A)DSL kapcsolato(ka)t az
nm-appletben egyszerű beállítani:

jobb klikk az nm-applet ikonján, kapcsolatok szerkesztése -> hozzáadás
DSL kiválasztása -> létrehozás -> név, jelszó beírás és mentés.
Utána a kapcsolatok között megjelenik az újonnan létrehozott
kapcsolat és rá lehet bökni a csatlakozás nevűre.

Így működnie kell.

Üdv.