[UBK users] UBK1 mate és nvidia

aranyp at mailbox.hu aranyp at mailbox.hu
2017. Május. 15., H, 22:05:37 CEST

Üdv!

Rávettem magam az "új" UHU telepítésére. Feltelepülni feltelepült, de
sajnos használhatatlan. Az az érdekes jelenség, ha csatlakozok a net-hez
nem nyilnak meg a programok, ha bontom a kapcsolatot akkor megnyílik.
Pl. a synaptic-ot úgy tudtam használni, hogy net nélkül elindítom és
utána csatlakozok. Terminálablaknál ugyanez.

A böngészőben így is csak keresni tudok, a weblapokat már nem nyítja
meg. Próbálgattam beállítani az nvidiát(GF8400GS), de se a csomagokkal
se a gyári telepítővel nem jutottam düllőre.

Tudna valaki valami iránymutatást adni? (Sajnos az eddig használt
UHU-mat is "felégettem" azt sem tudom pikk-pakk visszavarázsolni, így
most két szék közt a földre estem.)

Egyáltalán azzal van a baj?