[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 10., P, 21:46:32 CET

> Jelenleg az UHU 3 Xfce verzióját használom live módban, és eléggé
> meglepett hogy ennyire egyszerű és használható rendszert sikerült
> összehoznotok.
> Legöszintébb elismerésem.
> Van néhány dolog amit megszoktam a Mint-nél de ahogy elnézem ez a
> rendszer rendkívűl jól fel van építve. Az egyetlen bosszantó dolog az
> alul van, amit sehogy se tudok még eltüntetni, elvégre ezt a rendszert
> egy Minix M1200-ás gépre szeretném felrakni..
> A helyesírás ellenőrzővel majd késöbb foglalkozom.
> Remélem találok majd egy működő Xsensor-t nálatok vagy valami
> [...]
Gondolom nem UHU 3 xfce az, amit nézegetsz, mert az isó az UBK1 (RIA)
rendszer és nem pedig uhu 3.

Jólesik, hogy tetszik.

A bosszantó az az xfce rendszertálcája, de semmi akadálya annak, hogy
más desktop környezetet feltelepíts majd a feltelepített xfce mellé az
xfce -bőlj, ugyanis bármelyik isóról feltetepített rendszerre utólag is
felrakható bármely más desktop a meta csomagok segítségével a tárolónkból.

Van kde plasma ( a BP alaprendszere), cinnamon (a Mint alaprendszere),
gnome, mate, lxde, lxqt, enlightenment asztal kezelő rendszer meta
csomag a tárolónkban. Unity nincs!
Banshee, exaile van, qmmp nincs, de van sok más helyette. Chromium és
google-chrome is van.
A synaptic csoportokra taglaltan felsorolja őket.

A csomagok itt vannak: ftp://ftp.ubk.hu/pkg/UBK1/main/