[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 10., P, 20:23:47 CET

Jelenleg az UHU 3 Xfce verzióját használom live módban, és eléggé meglepett
hogy ennyire egyszerű és használható rendszert sikerült összehoznotok.
Legöszintébb elismerésem.
Van néhány dolog amit megszoktam a Mint-nél de ahogy elnézem ez a rendszer
rendkívűl jól fel van építve. Az egyetlen bosszantó dolog az alul van, amit
sehogy se tudok még eltüntetni, elvégre ezt a rendszert egy Minix M1200-ás
gépre szeretném felrakni..
A helyesírás ellenőrzővel majd késöbb foglalkozom.
Remélem találok majd egy működő Xsensor-t nálatok vagy valami hasonlót, és
a Chromium böngészőt is szívesen fogadom eme gépre. Ja igen, ezt majd
elfelejtettem, van nálatok mármint az UHU-nál qmmp médialejátszó, mert azt
használom egy Mint 18-as telepített gépnél, mert a Bahnsee és az Exaile
vagy nem müködik vagy nincs.
Még tesztelgetem egy ideig, és már most nagyon tetszik ez az UHU. Ámbár az
UHU 2.1 volt életem legjobb Linux rendszere amit nagyon szerettem.