[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 user/attus ]

László Hegedűs hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2017. Már. 8., Sze, 13:50:50 CET

Üdvözletem

Volna egy olyan kérdésem, amire egyszerűen nem találom a választ: Az UHU 3
LTS gnome3 és az UHU 3  Mate telepítése után egy sötét képernyő fogadott
ahol csak az egér kurzor volt csak látható.
Elméletem szerint már a telepítés befejezése utáni újraindításkor
összeomolhatott a rendszer. De ez még hagyján mert a blackPanther Linux 11
is ugyan ezzel a képpel fogadott.
A Mint 13 Xfce és Mint 17 Mate, Kiwi 12.07, Xubuntu 14.04, és még a korábbi
UHU 1.2 Office és a 2.1 rc2 is stabilan feltelepült a gépemre, és mindegyik
újraindítás után be is jelentkezett rendesen.
Ellenőriztem az általam használt Asus P5KPL-AM EPU alaplap chipsetjeit, és
a BIOS-át, de nem találtam hibát bennük.

a kérdésem az lenne, hogy meglehet-e az hogy az általam használt alaplap,
és az UHU által kiadott rendszerek között lehet-e szoftveres vagy
hardeveres ütközés?

Várom válaszukat.

Tisztelettel: Hegedűs László