[UBK users] kmail

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 24., K, 19:59:18 CET

> (fél)SIKER!
>
> A megoldás elég röhejes: Úgy tűnik semmi köze sem a qt-hez, sem a
> mysql-hez, csupán az akonadi-notes csomag-ot nem rántotta fel magával a
> kmail. Ugyan én próbáltam manuálisan felrakni, ám a konfig fájlok
> törlése és az akonadi ujraindítása nélkül hatástalan.
> Érdekes módon az akonadi-notes törlésével de a konfigfájlok
> meghagyásával a kmail tovább működik.
>
> De ha Nem találod meg a kdepim-runtime hiányát, talán sose jövök rá.
> Ugyanis annak függősége volt az akonadi-notes.
>
> Sajnon fiókot továbbra sem tudok létrehozni. Claws-mailből nem megy azt
> [...]

Most néztem rá a levelekre, gyorsabb vagy, mint én.
Én eddig a kalarm, kalarmcal csomagokat csináltam és most van a
műtőasztalon a kdepim-runtime.
Abbahagyom, hisz lehet, hogy már a te, időközben feltöltött
csomagjaiddal dolgoznék.
Inkább kipróbálom újra az egészet, amit alkottál.

Majd csak kialakul rendesre.