[UBK users] kmail

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 24., K, 18:02:40 CET

(fél)SIKER!

A megoldás elég röhejes: Úgy tűnik semmi köze sem a qt-hez, sem a
mysql-hez, csupán az akonadi-notes csomag-ot nem rántotta fel magával a
kmail. Ugyan én próbáltam manuálisan felrakni, ám a konfig fájlok
törlése és az akonadi ujraindítása nélkül hatástalan.
Érdekes módon az akonadi-notes törlésével de a konfigfájlok
meghagyásával a kmail tovább működik.

De ha Nem találod meg a kdepim-runtime hiányát, talán sose jövök rá.
Ugyanis annak függősége volt az akonadi-notes.

Sajnon fiókot továbbra sem tudok létrehozni. Claws-mailből nem megy azt
importálás, új fiókot a varázslóval létrehozva pedig ugyanúgy a ">
Resource type 'akonadi_imap_resource' is not available." hibaüzenet
fogad. Pedig az említett fájl már ott csücsül az /usr/bin-ben.