[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 22., V, 17:30:56 CET

Sun, 22 Jan 2017 16:14:46 +0100 -n
Páder Rezső <rezso at ubk.hu> írta:

> Nem te rontottad el.
> Egyszerűen csak valamiért ezek a main-ba került csomagok nem jók
> ahhoz, hogy a git repóban lévő ub-ket újraforgassuk. A saját
> tárolódban lévők viszont igen.
> Ne kérdezd, hogy miért, de így van, és erre most csak az a jó
> megoldás, hogy a saját repódban lévő csomagokkal újraforgatom mindet.
> Azokkal ugyanis lefordul mindegyik, és szépen összerázódik az egész.
> Nagyobb gond most, hogy nem tudom a sorrendet, azaz hogy milyen
> sorrendben készítetted a csomagokat, amire most az a megoldás, hogy
> kétszer-háromszor leforgatom az egészet.
> [...]

Hát utoljára a build-em-all által dobott sorrendet követkve foragattam,
ami nagyjából megegyezik a csomagkészítési sorrendel is.
De ezt sem elég egyszer, mert amikor utoljára frissítettem 16.12.1-re
akkor pár csomag elhasalt mert olyanból hiányolt újabb verziót ami csak
később szerepelt a listában.

grantlee  kcontacts  kde5-apps  kdelibs4support  kdiagram  kmime
kontactinterface
akonadi  grantleetheme  kcalcore  kimap  kmbox  kpimtextedit
akonadi-mime  akonadi-notes  kidentitymanagement  kldap  libkgapi  libkleo
akonadi-contacts  akonadi-search  kcalutils  kmailtransport
akonadi-calendar  ktnef  libkdepim
mailimporter  pimcommon
kdepim-apps-libs  libgravatar  libksieve
calendarsupport  messagelib
akonadi-calendar-tools  akonadiconsole  eventviews  mailcommon
akonadi-import-wizard  incidenceeditor  kmail  kmail-account-wizard
mbox-importer
kdepim-addons