[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 22., V, 16:14:46 CET

>Én azt hittem az a baj hogy nincsenek a fő tárolókba, a githubon meg
>igen.
>
>Meg elvileg már minden bent van a main-ban is.
>Kicsit összezavarodtam. Most én csesztem el valamit?

Nem te rontottad el.
Egyszerűen csak valamiért ezek a main-ba került csomagok nem jók ahhoz,
hogy a git repóban lévő ub-ket újraforgassuk. A saját tárolódban lévők
viszont igen.
Ne kérdezd, hogy miért, de így van, és erre most csak az a jó megoldás,
hogy a saját repódban lévő csomagokkal újraforgatom mindet. Azokkal
ugyanis lefordul mindegyik, és szépen összerázódik az egész.
Nagyobb gond most, hogy nem tudom a sorrendet, azaz hogy milyen
sorrendben készítetted a csomagokat, amire most az a megoldás, hogy
kétszer-háromszor leforgatom az egészet.
Úgyhogy nyugi, jó lesz ez, csak kéne a sorrend.

--
R.