[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 15., V, 18:47:48 CET

> Szia!

> Nekem is lenne egy kérdésem: emlékszel-e _pontosan_ hogyan volt
> beállítva az 1.4.0-es nm-appletben a wifi?
>
> Ugyanis nálam most egy próba telepítményben ugyanaz a jelenség
> jelentkezett mint nálad, az eszköz az ifconfig kimenetben látszik de
> kikapcsolva.

> Nekem van egy szörnyű gyanúm, hogy mindössze az lehetett a gond
> nálad, hogy amíg az 1.2.x számú nm-applet automatikusan kliens módra
> áll be addig az 1.4.x esetire ami ha nincs átállítva akkor nem
> működik!
> [...]

Járjatok ennek utána alaposan kedves wifi tulajok!

Jónak kellene lennie az 1.4.0 -nak is.

Legfeljebb a beállítását lehetne csomagszinten bedrótozva módosítani,
hogy azonnal működjenek wifivel is.

Ugyancsak kétlem, hogy a networkmanager és nm-applet fejelsztői,
karnbantarói tudatlanok lennének és elrontanák kedvenceiket.
Inkább az a valószínűbb, hogy mi vagyunk tudatlanok, nem tudjuk azt,
amit ők természetesnek vesznek, hisz ők a saját hálózati tapasztalataik
szerint végzik dolgaikat, mi pedig nem tudjuk követni őket.