[UBK users] wifi hiba

peritus peritus at freemail.hu
2017. Jan. 15., V, 17:48:12 CET

Szia!

> Cinnamon nem reklamál. Rendben megy, teszi a dolgát. Gnome-ot még nem
> próbáltam, remélem, ott is rendben megy majd. Egyelőre szokjuk egymást a
> cinnamonnal. :)

Nekem is lenne egy kérdésem: emlékszel-e _pontosan_ hogyan volt
beállítva az 1.4.0-es nm-appletben a wifi?

Ugyanis nálam most egy próba telepítményben ugyanaz a jelenség
jelentkezett mint nálad, az eszköz az ifconfig kimenetben látszik de
kikapcsolva.

> wlp0s20f0 Link encap:Ethernet  HWaddr C0:4A:00:14:6D:9B
>           UP BROADCAST MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
>           RX packets:0 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
>           TX packets:0 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
>           collisions:0 txqueuelen:1000
>           RX bytes:0 (0.0 Kb)  TX bytes:0 (0.0 Kb)

Nekem van egy szörnyű gyanúm, hogy mindössze az lehetett a gond
nálad, hogy amíg az 1.2.x számú nm-applet automatikusan kliens módra
áll be addig az 1.4.x esetire ami ha nincs átállítva akkor nem
működik!
Azért nem mert a kapcsolódás módja és a titkosítási beállítások
nem stimmelnek mint ahogy írtam is régebben.
Ha ez a helyén van akkor csont nélkül azonnal működik!

Üdv.