[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 15., V, 09:04:24 CET

> Hurrá! Hurrá! Hurrá!
>
> Uraim! Fogadják gratulációmat, köszönetemet és elismerésemet!
> Ez utóbbi akció sikeresen orvosolta a problémámat.
> Letöltöttem attus tárolójából a két fájlt és dpkg -i -vel
> feltelepítettem őket. Ujraindítás után (lehet, hogy ez nem is kellett
> volna?) már wifivel csatlakoztam a routeremhez.
Ez nagyszerű!

Őrizd meg a két csomag fájlját, hogy bármikor visszarakhasd őket!
A mostani két csomaggal már biztosan vissza tudod állítani működőképesre
bármikor.

És tényleg jó lenne kideríteni, hogy az újabbakkal, a közös nagy
tárolóban lévőkkel miért nem megy?
Ha érzed magadban bátorságot, és szeretnél segíteni másokon is, akiknek
ilyen wifi cucca lehet, mint ami neked van, akkor újra el kellne
rontani, a közös nagy tárolóban lévők feltelepítéséve és Török úr
javaslatait végigjátszani, mert sok segítőkész tanácsot adott.
Ha sikerülne úgy is életre kelteni a wifidet, akkor a nagy közös
tárolóban lévő cuccokat is helyre lehetne talán pofozni.

Ha meg nem érzel elég bátorságot, akkor használd egészséggel a wifit
úgy, ahogy most van.
Ahogy Imre írta, nem valószínű, hogy az UHU-3 alá már újabb
networkmanager lesz betolva.