[UBK users] wifi hiba

toccata toccata at euromail.hu
2017. Jan. 15., V, 08:03:37 CET

> A synaptic nem is fogja jelezni, ha az a tároló nincs is felvéve bele,
> amiben a cuccok vannak.
> Ha felveszed ezeket a sorokat:
>
> ftp://ftp.ubk.hu/pkg/3/user/attus/
> ./
>
> akkor benne lesz frissítés után.
>
> De a legegyszerűbb inkább úgy telepíteni, mint Peritus cuccaiva letted.
>
> Töltsd le valamivel valahova és a "dpkg -i csomagneve" szuperjúzer
> paranccsal telepítsd őket.

Hurrá! Hurrá! Hurrá!

Uraim! Fogadják gratulációmat, köszönetemet és elismerésemet!
Ez utóbbi akció sikeresen orvosolta a problémámat.
Letöltöttem attus tárolójából a két fájlt és dpkg -i -vel
feltelepítettem őket. Ujraindítás után (lehet, hogy ez nem is kellett
volna?) már wifivel csatlakoztam a routeremhez.

Köszönöm mindannyiótoknak a segítséget.